Версія для друку
Написати листа
На Дніпропетровщині обирають перевізників на 9 приміських та міжміських маршрутів. Конкурс проходить у два етапи. Під час першого відкрили конверти з іменами претендентів, ознайомились з їх документами. Це відбувалося у прямому ефірі 28 січня. Тепер члени комісії перевіряють самі підприємства. Звертають увагу на документи, стан транспорту, умови в ремзоні, роботу механіків та медиків.
Більша половина конкурсної комісії – громадські діячі у сфері транспорту, юристи.
Першим вони оглядають «Північтранс».
Далі – «Карлссон».
Перевіряють документи,
… дивляться автомобілі,
… спілкуються з водіями.
Водій автобуса Олександр Логвінов розповів:
«Щоранку ми приїжджаємо на роботу, отримуємо маршрутні листи та забираємо авто.
Після механік перевіряє технічний стан. Якщо все добре – випускає на лінію».
Перевізники зазначають, що цьогорічний конкурс набагато вимогливіший.
Директор автопідприємства «Карлссон» Віктор Бевзюк:
«У конкурсі беремо участь не вперше, та цього разу все більш упорядковано.
У комісії серйозні вимоги до документації і стану транспорту.
Це добре, адже ми зацікавлені у розвитку і роботі на ринку».
Наступне – «АТП 11231». Тут також перевірка від А до Я.
Медсестра автопідприємства Віра Кушнір:
«На роботі з 4 ранку, оглядаємо кожного водія.
Вимірюємо тиск, пульс, звертаємо увагу на загальний стан, вислухуємо скарги, якщо такі є».
Є тут і апарат для перевірки на тверезість.
У перевізника «Зігфрід-М» комісія одразу перевіряє ремонтну базу,
чистоту автомобілів.
Суттєвих зауважень немає.
Громадська активістка та член комісії Анастасія Бєшкуренко:
«Є певні недоліки у заповненні журналів, але це дрібниці».
Станіслав Робота: «Якщо у фіналі конкурсу перевізники наберуть однакову кількість балів,
перевага надаватиметься тому, у кого кращі умови на АТП».
Імена переможців стануть відомі вже 15 лютого.
Версія для друку
Написати листа
|